CONCERT 75 JAAR VRIJHEID & 15 JAAR STICHTING MUSA

75 jaar vrijheid & 15 jaar stichting Musa
1 november 2020
Vennekerk (Venne 152, 9671 EX Winschoten))
Aanvang 15:00 uur
Entree € 17,50 in de voorverkoop. Aan de kassa € 20,-. Kinderen tot 12 jaar gratis.

Stichting Musa uit Musselkanaal kan terugkijken op een succesvolle uitvoering in 2019. Op zondag 13 oktober werd een enthousiast publiek getrakteerd op een feestelijk concert met muziek van Bach en bekende musicalmelodieën (zie foto’s).

We werken op projectbasis en organiseren maatschappelijk betrokken koorprojecten. In 2020 viert stichting Musa haar derde lustrum. Dit is tevens het herdenkingsjaar waarin we vieren dat we in Nederland sinds 1945 in vrijheid leven. Daarom zullen de activiteiten van de stichting en haar jubileumconcert op 1 november 2020 hierop aansluiten. De voorbereidingen hiervoor zijn reeds begonnen.

Op maandagavond 4 november 2019 zijn we gestart met de repetities van dit nieuwe project. Centraal staat het Requiem van Mozart. Ook worden werken gezongen van Bach en Schütz.

Muzikaal wordt het koor van stichting Musa bijgestaan door studentenorkest Bragi en vijf solisten. De uitvoering volgend jaar gaat plaatsvinden in de Vennekerk in Winschoten.

U kunt kaarten bestellen via http://stichtingmusa.eu/reserveren.php of bel 06-20795033 (Henriëtte Kamerink).